dissabte, 15 d’octubre del 2011

Lalín-Bandeira 15-10-11






Més que caminar avui m’he permés el luxe de passejar, parar-me, mirar, fer fotos sense presses i gaudir més de l’entorn. Pocs quilòmetres però en quant ixes de les carreteres sembla que estigues lluny de la civilització. He eixit a les 8, encara de nit i amb prou de fred, polar, guants, barret,... i les cames fresquetes, pantalons curts. Continuem amb els castanyers, n’hi ha d’impressionants, foto. He passat pel ponte romano que és medieval molt bonic, sobre el riu Ulla-Deza, he fet un vídeo però l’he gravat de costat, no sé si quan torne seré capaç de girar-lo, penjaré algunes fotos de moment.
He acabat a la una i mitja amb prou calor però suportable. M’he quedat a un hostal que està bé. No tinc wifi a l’habitació però estic a la cafeteria que sí n’hi ha.
M’acaba de telefonar Louis, ja han arribat a Santiago i demà se’n van a Fisterra, he quedat per a sopar dijous a Santiago.
Demà arribaré a Outerio. Ja fa olor a final...

1 comentari:

  1. Mare meua, hem despiste un poc i ja quasi estàs a Santiago. Estes últimes etapes se m'han fet més curtetes que les primeres. Muas.

    ResponElimina