dimarts, 27 de setembre del 2011

Dehesa i Arévalo 27-9-11







Ahir vaig eixir d’Àvila, m’ha agradà molt. És una llàstima que Toni Torrenyo no puga penjar els seus comentaris sucosos i sorprenents al meu blog, espere que alguna alma caritativa experta en aquestos menesters li ensenyen a fer-ho, de moment me’ls envia al meu correu, doncs em diu Toni que a Àvila viuen més monges i capellans per metre quadrat que en cap altre lloc del estat. No sabia que conegueres tan bé Àvila.
Ara camine per les deveses de Castella, quan vas en cotxe ho trobes molt bonic, quan camines hores i hores, i està tot segat, ho trobes una mica monòton, però de tant en tant et trobes amb boscos i alguns arbres solitaris.
Avui des de Hernansancho a Arévalo. Aquesta ciutat m’ha fascinat i sorprés, us pose algunes fotos. Em fascina principalment les places porticades, supose que per les nostres terres no abunden. Moltes esglésies d’estil romànic-mudejar , i molt restaurades, algunes, a l’estil Viollet Le Duc , o siga semblen acabades de fer, no saps quina part és original i quina la restaurada, però queda molt bé de totes formes.
Ahir començaren les classes a l’EPA, durant unes hores vaig repassar, caminant, els records dels meus primers dies de classe de cada setembre, és curiós que fins i tot l’any passat, el primer dia davant els meus nous alumnes em sentia nerviós i amb certa timidesa, que desapareixien, en uns minuts. No he pogut evitar-ho n’he sentit una certa nostàlgia...M’he imaginat els meus companys en els seu trajecte cap als mòduls obrint-se i tancat-se les portes, un soroll que supose serà difícil d’oblidar. Una forta abraçada a totes i a tots.
Demà marxe cap a Medina del Campo, una ciutat que no em sorprendrà perquè ja sabem que és bellíssima, us pose el perfil

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada