dijous, 29 de setembre del 2011

Medina, no és per a tant- Sieteiglesias 29-9-11





Ahir vaig aplegar va Medina del Campo, sempre que esperes massa et sorprén negativament, la veritat no és el que m’esperava, llevat del castell, clar. En realitat té molts edificis però massa retocats. M’he trobat amb dos dones de Mallorca,han fet quatre etapes i se’n tornen. Ens hem quedat al convent del Carmelites descalços, almenys amb habitació individual. No tenien Wi-fi, tenen connexió directe amb l’Esperit Sant, i no els cal, però jo no m’he pogut connectar.
Avui he vingut fins a Sieteiglesias, un poblet d’uns tres-cents habitants, amb un alberg molt apanyat, afortunadament estic a soles, dins l’ajuntament en una saleta amb dos lliteres amb matalassets d’eixos tan durs...veurem com dormiré.
He passat per Nava del Rey, un poble molt bé
Demà entraré a la província de Zamora, Toro i despús-demà a Zamora, vindrà Ester i estarem un dies junts.
Estic tenint problemes per a penjar les fotos al blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada