dijous, 8 de setembre del 2011

Descans obligat

Ahir va ser un dia molt fotut,  l’etapa era de Chinchilla a Albacete 17,5 km com era poquet i a Albacete estaven tots els hoels plens per  la Fira, vaig pensar en continuar fins La Gineta, error,  em vaig equivocar i en lloc de 13 km eren 19.
Com els altres dies a partir de les 11 el sol cau de valent, i com els altres dies cap a les 2 em vaig quedar sense aigua i arribava a les 3,30 a La Gineta, cansat, deshidratat i amb dolor al turmell. Ja m’he comprat una altra botelleta per a dur-ne’n més.
Però  per ameua sorpresa el poble no té cap pensió, l’Ajuntament tancat, la Policia municipal desapareguda, i  el poliesportiu que és on podria dutxar-me i dormir, també tancat. Lúnic bar-restaurant que vaig trobar obert tenien “ la cocina cerrada” o siga  que vaig maldinar i a les 6 agafava el tren per a La Roda. En hotel molt bé no apte pels antitaurins, sembla un museu del toro i dels toreros, més de 100 fotos i uns quant caps de bous dissecats mirant-te fixament mentres sopes…
El hotel està de “categoria” tinc wi-fi i una banyera… una hora en remull em vaig tirar ahir.
Però el turmell el tinc fotut, després de fer-me uns massatges i posar-me cremes i la turmellera, vaig decidir fer un dia de descans. I així estic, reposant que tampoc està mal.
Demà de matinada aniré a La Gineta i vindré a peu a La Roda, no vull per 20 km embrutar el meu camí, i el dissabte eixiré d’Albacete i entraré a Cuenca , San Clemente.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada