diumenge, 11 de setembre del 2011

San Clemente

Ja he entrat en la província de Conca, ha canviat lleugerament el paisatge  hi ha més arbres i més raïm, estem en plena verema, i ple de romanesos, no sé què passa, els espanyols van a fer la verema a França i ací fa falta ma d’obra per veremar...
El que realment m’ha sorprés ha estat San Clemente un poble molt ben conservat amb una quantitat increïble des de medievals fins barrocs, avui vos pose més fotos n’he fet moltes. També hi ha una sala d’exposicions de la Fundació Antonio Pérez, que mereix la pena vindre a posta a visitar San Clemente.
M’he trobat amb una altra parella de francesos, un matrimoni Michelle i Bernard, passen de la seixantena i també estan obsessionats pels camins de Sant Jaume, n’han fet sis!!! I també porten motxilla amb més de deu kg
Els peus van bé, una miqueta cansat però supose que és per la calor exagerada que fa. A partir de migdia és insuportable. Però aguante prou bé i estic content. Avui ja porte feta la quarta part del camí uns 300 km
No tinc wi-fi i no puc penjar aquest comentari. Demà vaig a Las Pedroñeras, a veure si el podré penjar






1 comentari:

  1. Ja t'hauran dit que ens vam enrecordar de tu al soparet d'Estellés. Va estar molt bé encara que hagués estat millor a la fresca però...ja se sap el PP mana molt. Tornant a casa vam vore un sopar multitudinari en un carrer i vam pensar aquestos deixaran dormir els veïns i nosaltres no, si l'haguerem fet a l'aire lliure? Tornem a la postguerra. Tu, camina, camina i pensa. Nosaltres ens concentrem i t'ajudem mentalment. Qui poguera...

    ResponElimina