dilluns, 19 de setembre del 2011

Toledo-Torrijos 19-9-11





Bé, aquest cap de setmana ens ho hem passat moooolt bé, per supost han estat dos dies de descans que els meus peus en particular i el cos en general m’ho han agraït .
Van arribar dissabte cap a migdia, Ester, Pep,Empar, Pepe i Rosa;  jo ja havia arribat divendres a migdia, com ja ho havia escrit. Vam veure bona cosa de monuments, sinagoga, mesquita, catedral, l’hospital de la Santa Cruz,... i passejades amunt i avall...també anàrem a veure la segona part del concert de jazz a la porta de la catedral.També és de destacar el dinar i sopar de dissabte. Dinarem a l’asador Palencia, molt agradable el lloc preciós i el menjar molt variat ho tastàrem quasi tot i ben regat amb un vi de la terra boníssim, vam prendre nota de la bodega. El sopar estigué millor, el lloc, un soterrani mot bonic i el sopar extraordinari. És diu la Abadía, si aneu a Toledo no us el perdau.
Us pose unes fotos. Marxaren cap a Paiporta i Torrent la vesprada de diumenge. Ha estat una visita molt agradable.




Aquest matí he mamprés el Camí, com de costum m’he alçat a les 5 he preparat la motxilla, ara amb més pes, doncs l’Ester m’ha dut roba per a la fresqueta de la matinada i unes botes més potents, també més pesades, i a caminar...
El camí ha variat molt pujades i baixades suaus, conreus més diversos, alfals, dacsa, blat, raïm, oliveres,.. He travessat un riu amb aigua, el Guadarrama, que desemboca  al Tajo a menys d’un quilòmetre d’on he esmorzat. Els poblets molt bonics, sobre tot Torrijos amb un palau enorme i una colegiata impressionant i sorprenent. Per suggerència de Pepe  vaig a posar el perfil de la ruta, ell deia que posara el mapa però per cada etapa hi ha tres o quatre mapes molt detallats i no és fàcil posar-los. He fet una foto amb macro espere que es veja bé.
També he fet avenços i canviat els textos d’origen del blog al català, jo a soletes, sense ajuda.  
                                              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada