dissabte, 17 de setembre del 2011

Toledo 16-9-11

Dijous vaig fer l’etapa Villacañas- Mora i divendres que tenia previst fer Mora- Nambroca, em vaig animar,  em vaig alçar més matí i a les 5,30 estava caminant amb la llanterna al cap i em vaig decidir fer-la sencera fins a TOLEDO, i ací estic en la ciutat més bonica de la península ibèrica, amb permís de Santiago de Compostela, feliç i content perquè ja no em trobe adolorit per les caminades.
El paisatge ha canviat en apropar-me als Montes de Toledo, encara es veuen alguns camps de blat, més de raïm però sobre tot camps d’oliveres, grosses oliveres centenàries, però molts camps de nova  plantació. Quan passejàvem pels camps de Paiporta i véiem els planters de milions d’oliveres em preguntava ¿i per a on seran tantíssimes plantes d’olivera? Doncs per a Toledo. El que fan és plantar-les per a emparrar-les com si fora raïm, vos pose una foto.
Demà vénen Ester, Pepe, Empar, Pepe i Rosa, de cap de setmana, jo m’agafe dos dies de descans i a gaudir de Toledo
Després de sopar he estat en un concert de Jazz  a la porta de la catedral, un luxe, vos pose un vídeo nocturn.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada