dimecres, 21 de setembre del 2011

Torrijos-Escalona

El paisatge ja canvia més, la calor no és tan forta. De bon matí fa fred, Ja m’he posat un polar i no me l’he llevat fins les 10 del matí. Els pobles que em trobe són realment bonics, sobre tot Escalona.
No he pogut trobar habitació a l’únic hostal i m’he estrenat a l’alberg municipal que és una gran classe desocupada a l’escola. M’han atés molt amablement tant la directora com les netejadores. No està mal, lliteres i lloc per a quatre persones, una dutxa i un vàter. A mitjan dutxa, han vingut la parella de francesos que em vaig trobar  arribant a La Roda, Michelle i Bernard. Em diuen que porten molts dies seguint les meues empremtes.
O siga que estem compartint habitació.
El camí d’avui ha estat bé, m’he posat en pla fort i he arribat una hora abans del que havia previst, però cansat doncs el poble està sobre un turò i la pujada, al final de l’etapa, forteta.

Demà, pujada forta, abandone Toledo i entraré d’arrapa-i-fuig  a la Comunitat de Madrid, per abandonar-la al dia següent   



He hagut de travessar un xicotet rierol i m’he descalçat, l’aigua estava fresqueta, he recordat la banyada de peus de l’anterior camí de Santiago on ningú aguantà més de 30 segons els peus dins l’aigua...excepte el meu company Antonio que estigué més d’un quart d’hora, insensible al dolor...M’ha anat molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada